پرتاب بطری توسط تماشاگران سپاهان به‌سمت داوران و بازیکنان پرسپولیس +فیلم

  • کد خبر : 1027
  • 3 اسفند 1401, 20:01
پرتاب بطری توسط تماشاگران سپاهان به‌سمت داوران و بازیکنان پرسپولیس +فیلم
پس از پایان دیدار سپاهان و پرسپولیس که با برتری چهار بر دو قرمزها همراه شد؛ هنگامی که بازیکنان پرسپولیس و تیم داوری قصد داشتند به‌ رختکن بروند هواداران سپاهان با پرتاب بطری آن‌ها را بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز _ چهارشنبه سوم اسفندماه _ از ساعت ۱۵ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان و با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر ایستادند و تا پایان ۱۱۰ دقیقه پرسپولیس چهار بر دو سپاهان را شکست داده است.

این نتیجه در شرایطی به‌دست آمده که سپاهان و پرسپولیس تا پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و به وقت‌های‌اضافه رفتند؛ اما در وقت‌اضافه اول نتیجه‌ای عجیب به‌دست آمد و روی دو اشتباه عجیب مدافعان طلایی‌رنگ، پرسپولیس توسط سیامک نعمتی و گیورگی گولسیانی دروازه سپاهان را باز کرد و تا پایان ۱۲۰ دقیقه این نتیجه پابرجا ماند.

پیروزی مهم پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی مقابل سپاهان در نهایت شرایط را به گونه‌ای رقم زد که باعث ناراحتی و دلخوری هواداران طلایی‌پوش شد و از همین‌رو زمانی‌که داوران و بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند به داخل رختکن برودند به‌سمت آن‌ها بطری پرتاب کردند که صحنه‌های عجیبی بود.

منبع: imna-643140

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1027

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.