نظر کارشناس داوری درخصوص صحنه‌های مشکوک بازی سپاهان و پرسپولیس

  • کد خبر : 1023
  • 3 اسفند 1401, 20:00
نظر کارشناس داوری درخصوص صحنه‌های مشکوک بازی سپاهان و پرسپولیس
تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که پرسپولیسی‌ها با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار، تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس امروز _چهارشنبه سوم اسفندماه_ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که پرسپولیسی‌ها با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شدند. قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری بود، خبرنگار گفت و گویی با حیدر سلیمانی کارشناس داوری در خصوص عملکرد داور بازی سپاهان و پرسپولیس داشت که در ادامه مشاهده می‌کنید:

پنالتی اول پرسپولیس درست بود

نیمه اول پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد که یزدانی دست چپ مهاجم پرسپولیس را به صورت کامل گرفته بود و تا آخرین لحظه سقوط، دست مهاجم قرمزها دست او را رها نکرد و با توجه بر اینکه کمک داور در زاویه‌ای مناسب قرار داشت، پنالتی را اعلام کرد. کارت زردی که در این صحنه به یزدانی داده شد درست بود زیرا مهاجم پرسپولیس در موقعیت آشکار گل نبود.

دقیقه ۵۴ بازیکن پرسپولیس در موقعیت آفساید بود

در دقیقه ۵۴ نیمه دوم پرسپولیس گلی به ثمر رساند که کمک داور دوم آن را آفساید اعلام کرد.

خطایی روی بیرانوند شکل نگرفت

برای گل دوم سپاهان برخی می‌گویند مغانلو در موقعیت آفساید قرار داشت که چنین چیزی نبود. در تصاویر تلویزیون صحنه به شکلی بود که سر مغانلو در آفساید قرار داشت، اما سر این بازیکن با پای مدافع پرسپولیس در یک راستا قرار داشت و اگر VAR بود تصمیم کمک داور را تأیید می‌کرد.

در ادامه بیرانوند اعتراضی به داور داشت که روی او خطا شده، اما این دروازه‌بان نتوانست توپ را بگیرد و مهاجم سپاهان برخوردی با او نداشت.

یزدانی پای مهاجم پرسپولیس را مورد اصابت قرار داد

در وقت‌های اضافی سیاوش یزدانی تکلی زد که بر اثر آن پای بازیکن پرسپولیس را مورد اصابت قرار داد که پنالتی و کارت زرد دوم درست بود.

احتمال اخراج دانشگر وجود داشت

تمام کارت زردهایی که از جانب بیژن حیدری داده شد درست بود، اما در دقیقه ۳۵ داور می‌توانست کارت زردی دیگر به دانشگر بدهد و این بازیکن به صورت سخت‌گیرانه اخراج شود، اما حیدری تصمیم گرفت برای را مدیریت کند.

زمانی که جیمی جامپ وارد زمین می‌شود هیچکس مقصر نیست و داور فقط می‌تواند تا زمانی که این افراد از زمین خارج شوند بازی را نگه دارد، امکان دارد باشگاه سپاهان از سوی سازمان لیگ به دلیل اینکه نتوانست شرایط را به خوبی کنترل کند، جریمه شود.

منبع: imna-643146

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1023

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.