پرسپولیسی‌ها شعار قهرمانی سر دادند و سپاهانی‌ها ورزشگاه را قبل از پایان بازی ترک کردند

  • کد خبر : 1019
  • 3 اسفند 1401, 18:00
پرسپولیسی‌ها شعار قهرمانی سر دادند و سپاهانی‌ها ورزشگاه را قبل از پایان بازی ترک کردند
در شرایطی که پرسپولیس در وقت‌اضافه اول دو گل زد و چهار بر دو از سپاهان پیش افتاد، تعدادی از تماشاگران سپاهان ورزشگاه را پیش از پایان ۱۲۰ دقیقه ترک کردند و پرسپولیسی‌ها شعار قهرمانی سر دادند.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز _ چهارشنبه سوم اسفندماه _ از ساعت ۱۵ در مصافی حساس و جذاب از سری رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان و با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برابر ایستادند و تا پایان ۱۱۰ دقیقه پرسپولیس چهار بر دو سپاهان را شکست داده است.

این نتیجه در شرایطی به‌دست آمده که سپاهان و پرسپولیس تا پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و به وقت‌های‌اضافه رفتند؛ اما در وقت‌اضافه اول نتیجه‌ای عجیب به‌دست آمد و روی دو اشتباه عجیب مدافعان طلایی‌رنگ، پرسپولیس دو گل زد تا با خیالی بسیار آسوده، زودتر و با استرس کم خودش را در مرحله بعدی ببیند.

همین مسئله باعث شد اکثر تماشاگران سپاهانی ورزشگاه را در همان وقت‌اضافه اول ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کنند و البته در سمت دیگر ورزشگاه تماشاگران پرسپولیس با سر دادن شعار "پرسپولیس قهرمان" جشن پیروزی در این بازی بزرگ را خیلی‌زود آغاز کنند.

منبع: imna-643129

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1019

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.