تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول/ گل عجیب بازیکن پرسپولیس

  • کد خبر : 1013
  • 3 اسفند 1401, 16:01
تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول/ گل عجیب بازیکن پرسپولیس
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی یک به یک خاتمه یافت. گئورگی گولسیانی(۱۰ - پنالتی) برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر(۴۰ - گل به خودی) برای سپاهان گل زد.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل کثیر به میدان رفت.

سپاهان هم با پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، کاتاتو، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، شهریار مغانلو به میدان رفت.

محمد دانشگر از سپاهان کارت زرد گرفت.

دیدار حساس دو تیم در زمین باکیفیت و حضور هواداران آغاز شد و دو تیم در دقایق ابتدایی به ارزیابی یکدیگر پرداختند. در مهمترین اتفاق دقایق ابتدایی فرشاد احمدزاده توپ برگشتی ناشی از ضربه کرنر را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که توپ با اختلاف اندکی از کنار تیر عمومی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰ نفوذ محمد عمری از پشت محوطه جریمه سپاهان با حرکت تنه به تنه سیاوش یزدانی همراه شد و دو بازیکن در شرایطی وارد محوطه شدند که یزدانی دست حریف را در اختیار داشت و به خاطر خطا روی عمری بیژن حیدری اعلام ضربه پنالتی کرد که این ضربه را گولسیانی بازیکن سابق سپاهان در دقیقه ۱۲ به گل نخست بازی تبدیل کرد.

بعد از این گل سپاهانی ها تلاش کردند با افزایش فشار روی دروازه پرسپولیس گل خورده را جبران کنند اما حملات آنها آنقدر زهردار نبود که بتواند خطر جدی برای سرخپوشان داشته باشد. 

بازی در ادامه روند یکنواختی داشت و سپاهان برای رسیدن به گل تلاش می کرد و پرسپولیس هم به دنبال تمرکز روی کارهای دفاعی بود و چشم به ضد حملات داشت.

در دقیقه ۴۰ این دیدار وحید امیری در جناح راست محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد که ارسال این توپ روی دروازه با ضربه سر دانیال اسماعیلی فر به گل تساوی سپاهان تبدیل شد. اسماعیلی فر روی فشاری که دانشگر وارد کرد به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد. 

در دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول نفوذ مهدی ترابی درون محوطه جریمه سپاهان یک موقعیت عالی را برای سرخپوشان به همراه داشت اما ضربه دانیال اسماعیلی فر با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

ادامه دارد...

کد خبر 5715602

منبع: mehrnews-5715602

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1013

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.