دنیا به کام استقلال نیست و همه دنبال مقصرند/ باید با سیدحسین حسینی در سکوت برخورد می‌شد

  • کد خبر : 5660
  • امروز, 14:00
دنیا به کام استقلال نیست و همه دنبال مقصرند/ باید با سیدحسین حسینی در سکوت برخورد می‌شد
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است سیدحسین حسینی نباید در وضعیت بد استقلال علیه مدیران مصاحبه می‌کرد اما رفتار باشگاه و برخورد با کاپیتان استقلال هم منطقی نبود.

به گزارش خبرگزاری ، سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران دو روز پیش از بازی با ذوب‌آهن در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر، از سوی مدیران این باشگاه از حضور در تمرینات آبی‌پوشان منع شد و پس از دستور احمد شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، سیدحسین حسینی اجازه حضور در تمرین این تیم را پیدا نکرد.

تصمیم عجیب و جالب‌توجه احمد شهریاری ظاهراً به‌دلیل مصاحبه انتقادی سیدحسین حسینی پس از دیدار با هوادار مربوط می‌شود. کاپیتان استقلال در آن مصاحبه به عملکرد مدیریت استقلال مخصوصاً در پرونده جذب بازیکنان بوسنیایی به شدت انتقاد کرده و از پرداخت مبلغی ۱۰ میلیارد تومانی به دروازه‌بان بوسنیایی برای جدایی از استقلال خبر داده بود.

دنیا به کام استقلال نیست و همه دنبال مقصرند/ باید با سیدحسین حسینی در سکوت برخورد می‌شد

همچنین اطلاعیه قبلی باشگاه استقلال مبنی‌بر احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی این باشگاه می‌تواند همین موضوع را ثابت کند و با توجه به اتفاقی که روز گذشته برای کاپیتان استقلال افتاد؛ به‌نظر می‌رسد وی در دیدار فردا مقابل ذوب آهن هم حضور نداشته باشد و خالدآبادی به جای او به میدان برود.

علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ماجرای پیش‌آمده میان باشگاه استقلال و سیدحسین حسینی که منجر به منع حضور کاپیتان آبی‌پوشان در تمرینات استقلال شده است به خبرنگار می‌گوید: بگذارید صادق باشیم و یک‌طرفه به قاضی نرویم. اعتقاد من بر این است که هر دو طرف در این قضیه اشتباه کرده‌اند. در عین حال که عرف همه باشگاه‌ها در همه‌جای دنیا این است که احترام کاپیتان یک‌تیم باید حفظ شود و به‌هر طریقی باید آن کاپیتان مورد احترام قرار بگیرد چرا که وی سرمربی تیم درون زمین است‌.

دنیا به کام استقلال نیست و همه دنبال مقصرند/ باید با سیدحسین حسینی در سکوت برخورد می‌شد

وی با اشاره به مسئولیت‌های حساس و مهم کاپیتان یک‌تیم می‌افزاید: کاپیتان فقط بستن یک‌بازوبند نیست بلکه باید مسائل و مشکلات تیم خود را عنوان کند. البته با یک تفاوت که باید شرایط موجود در تیم را بسنجد. اگر دنیا به‌کام استقلال بود و نتایج مناسبی کسب کرده بود گفتن چنین صحبت‌هایی به‌جایی برنمی‌خورد اما زمانی‌که تیم‌ها شرایط خوبی ندارند همه از بازیکنان تا مربیان و مدیران به‌دنبال مقصر می‌گردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره رفتار سیدحسین حسینی تصریح می‌کند: تصور من این است که در این موقعیت نیازی نبود سیدحسین حسینی علیه باشگاه مصاحبه کند. علی‌رغم این‌که صحبت‌های وی درست و منطقی بود اما هر حرف درستی را باید در زمان مناسب خود زد. البته شاید در این بین اتفاقاتی افتاده که ما از آن‌ها بی‌خبریم.

دنیا به کام استقلال نیست و همه دنبال مقصرند/ باید با سیدحسین حسینی در سکوت برخورد می‌شد

علی لطیفی با تاکید بر اینکه تصمیم مدیریت باشگاه استقلال در این زمان با کاپیتان تیم‌شان درست نبوده خاطرنشان می‌کند: در طرف مقابل هم مدیریت باشگاه استقلال باید سیدحسین حسینی را صدا می‌زد و به‌جای منع حضور کاپیتان آبی‌ها در تمرینات و همچنین مسابقه، در سکوت مشکلات را با وی حل می‌کرد چرا که باشگاه استقلال به‌عنوان دروازه‌بان نخست و کاپیتان تیم به سیدحسین حسینی نیاز مبرمی دارد. با توجه به این‌که استقلال هم به‌نوعی سرمربی ندارد فشارها بیشتر می‌شود.

به گزارش ، به‌نظر می‌رسد بدون‌شک تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی امروز دروازه‌بان و کاپیتان خود را به‌علت مشکلات درون‌خانوادگی در اختیار ندارد و سنگربان دوم آبی‌های پایتخت مقابل ذوب‌آهن در قفس‌توری خواهد ایستاد اما درگیری سیدحسین حسینی و مدیران باشگاه استقلال به پایان نخواهد رسید که قطعاً ادامه این روند در برهه عجیب کنونی علیه این تیم خواهد بود.

منبع: imna-801691

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/5660

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.