ذوب‌آهن در آینده حسرت انتقال اسلامی را خواهد خورد

  • کد خبر : 4991
  • 26 تیر 1403, 10:00
ذوب‌آهن در آینده حسرت انتقال اسلامی را خواهد خورد
پیشکسوت ذوب‌آهن گفت: اسلامی به صورت بازیکن آزاد به استقلال پیوست و بدون تردید ذوب‌آهن حسرت این بازیکن را در آینده خواهد خورد.

رسول کربکندی درباره انتقال فروزان به ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: فروزان به عنوان یک سنگربان باتجربه به ذوب آهن پیوست، اما این بازیکن حواشی بسیاری دارد، فروزان از نیم فصل به جمع شاگردان ربیعی اضافه شد و از ۱۵ بازی تنها در ۱۰ جدال برای سبزپوشان به میدان رفت.

پیشکسوت ذوب آهن پیرامون شرایط این باشگاه تصریح کرد: ذوب آهن در سال‌های گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است و نکیسا نیز به خوبی شرایط را مدیریت کرده است، تیم‌های بسکتبال و فوتبال در زمان مدیریت وی به سطح خوبی رسیده‌اند و نکیسا موفق شده شرایط باشگاه را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: تیم‌های اصفهانی به بازیکنان جوان و بومی توجه ویژه‌ای ندارند و این موضوع یک مشکل اساسی برای سپاهان و ذوب آهن به شمار می‌رود.

کربکندی اضافه کرد: باشگاه‌های اصفهانی از بازیکنان آکادمی خود استفاده نمی‌کنند، برای نمونه محمدحسین اسلامی بازیکن تأثیرگذاری برای سبزپوشان بود، اما با وی قرارداد یک‌ساله بستند و این بازیکن به صورت آزاد به استقلال پیوست و بدون تردید ذوب آهن حسرت این بازیکن را در آینده خواهد خورد.

وی تاکید کرد: محمد ربیعی بهترین نتایج سال‌های گذشته ذوب آهن را کسب کرده است، سبز پوشان فصل گذشته با هدایت این سرمربی جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص دادند و از سوی دیگر عنوان بهترین تیم لیگ برتر در پیروزی‌های خارج از خانه را از آن خود کردند.

پیشکسوت ذوب آهن خاطر نشان کرد: از نظر من مدیران باشگاه باید خواسته‌های محمد ربیعی را فراهم کنند تا ذوب آهن برای فصل آینده قدرتمند بسته شود.

منبع: imna-771919

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4991

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.