میرزازاد در آستانه آزمون جدی مقابل گل‌گهر

  • کد خبر : 4743
  • 22 خرداد 1403, 14:01
میرزازاد در آستانه آزمون جدی مقابل گل‌گهر
دروازه‌بان جویای نام سپاهان این فرصت را دارد که در جام حذفی برابر گل‌گهر سیرجان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال، سپاهان شنبه _بیست‌وششم خرداد_ از ساعت ۱۹:۴۵ باید برابر گل گهر سیرجان صف‌آرایی کند. طلایی‌پوشان به‌منظور آمادگی بیشتر و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت از روزهای گذشته تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. شاگردان مورایس باید در شرایطی مقابل نماینده سیرجان قرار گیرند که در حال حاضر برخی بازیکنان کلیدی آن‌ها همچون پیام نیازمند، محمدجواد حسین‌نژاد، رامین رضائیان، شهریار مغانلو و آریا یوسفی در اردوی تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ حضور دارند.

از همین‌رو شاید بتوان گفت مورایس برای این جدال حساس فرصت بازی را در اختیار سایر بازیکنان خود قرار خواهد داد. نیما میرزازاد از جمله بازیکنانی به‌شمار می‌رود که می‌تواند در ترکیب اصلی سپاهان حضور پیدا کند؛ چراکه پیام نیازمند در چارچوب دروازه تیم ملی قرار گرفته است و این امکان وجود دارد به دلیل خستگی وی کادر فنی طلایی‌پوشان ترجیح دهد از دیگر دروازه‌بان خود استفاده کند.

گلر جویای نام سپاهان پیش از این نیز به دلیل مصدومیت نیازمند در هفت تقابل فصل گذشته برابر تیم‌های ملوان، نساجی، صنعت نفت آبادان، ذوب‌آهن، تراکتور، استقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دروازه تیم خود قرار گرفته و نمایش قابل قبولی را نیز از خود ارائه داده است. میرزازاد در این هفت جدال موفق به ثبت سه کلین‌شیت شده و در سوی مقابل شش مرتبه به حریفان سپاهان اجازه گلزنی داده است.

طلایی‌پوشان اصفهان نیز در دیدارهایی که میرزازاد سنگربان آن‌ها بوده است؛ موفق به کسب سه پیروزی، دو تساوی و دو شکست شده‌اند، بنابراین می‌توان گفت گلر جوان زردپوشان چندان بدون تجربه نیست و می‌تواند در جام حذفی از مهره‌های قابل اعتماد مورایس باشد.

میرزازاد در آستانه آزمون جدی مقابل گل‌گهر

منبع: imna-762205

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4743

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.