استارت پرقدرت پالایش نفت اصفهان برای حضور در لیگ‌برتر فوتسال کشور

  • کد خبر : 4606
  • 25 اردیبهشت 1403, 12:50
استارت پرقدرت پالایش نفت اصفهان برای حضور در لیگ‌برتر فوتسال کشور
تیم فوتسال پترو‌پالایش اصفهان برای حضور قدرتمند در فصل بعد لیگ‌برتر فوتسال ایران، اقدامات لازم را انجام می‌دهد

به گزارش ورزش ببین، تیم فوتسال هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان که پس از تلاش‌های بسیار،‌ توانست جواز حضور در فصل آینده بالاترين سطح فوتسال کشور را بدست آورد، حالا خيلی‌ زود به فکر بستن تیمی قدرتمند است‌ تا نماینده شایسته‌ای برای دیار نصف جهان باشد.

از این باشگاه خبر می‌رسد دکتر رضا صادقی که به عنوان سرمربی موفق شد جواز صعود را کسب کند، قراردادش را با نفتی‌ها تمديد کرده و همچنان سکان‌دار این هلدینگ در فصل آینده لیگ‌برتر فوتسال کشور خواهد بود‌.

این درحالی است که سینا شهبازی هم که به عنوان سرپرست باشگاه پترو‌پالایش اصفهان فعالیت می‌کرد، قراردادش را تمديد کرده و او هم همچنان در خدمت این تیم اصفهانی خواهد بود.

همچنین رامین باباجانی، بهنام فکور، افشین علیزاده و ابراهیم حسينی چندتا از مهره تاثیر گذار تیم رضا صادقی که با نمایش‌های خوب خود، نقش موثری در صعود نفت اصفهان به لیگ‌برتر فوتسال کشور داشتند، با حضور در دفتر این باشگاه، قراردادش‌شان را تمديد کرده‌اند.

لازم به ذکر است که با نظر مستقيم رضا صادقی سرمربی تیم نفت، طاها نعمتیان‌ بازیکن فصل گذشته گهر زمین سیرجان، برای فصل‌ جدید، به خدمت مجموعه پترو‌پالایش اصفهان درآمده است.

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4606
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.