هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان؛ نامی که از آن، در عرصه ورزش، بیشتر خواهید شنید

  • کد خبر : 4596
  • 23 اردیبهشت 1403, 21:21
هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان؛ نامی که از آن، در عرصه ورزش، بیشتر خواهید شنید
پس از درخشش هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان، در عرصه ورزش و صعود تیم فوتسال آقایان و بانوان این مجموعه به لیگ‌برتر، داوود عبد یزدان قائم مقام و عضو هیات مدیره این باشگاه، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد‌.
به گزارش ورزش ببین، چند روزی است که اسم هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان، حسابی در محافل ورزشی این استان و حتی در سطح کشور، سر صدا به پا کرده است. این مجموعه که با روی کار آمدن، محسن قدیری به عنوان‌ مدیرعامل اجرایی، دستاوردهای بزرگی در حوزه نفتی کشور بدست آورده، حالا با نظر و حمایت‌های مستقیم این شخص، به عرصه ورزش هم ورود کرده، تا احتمالا آنجا هم نماینده‌ای درخشان برای دیار نصف جهان باشد.
روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت ماه 1403، هرگر از ذهن مسئولان این هلدینگ پاک نخواهد شد، چراکه پس از تلاش‌های بسیار، بالاخره آن‌ها موفق شدند‌، در رشته فوتسال، در بخش‌ آقایان و بانوان، به بالاترین سطح کشور، یعنی لیگ‌برتر برسند. حالا با توجه‌ به این رخداد بزرگ، گفتگویی با "داوود عبد‌یزدان" عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پترو‌پالایش اصفهان انجام داده‌ایم، که مشروح آن را در ادامه میخوانید:

* نظرتان در خصوص صعود تیم فوتسال آقایان و بانوان مجموعه هلدینگ پترو‌پالایش را بیان‌ کنید‌
در درجه اول باید از مديريت هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان، آقای دکتر محسن قدیری تشکر کنم که با دیدگاه ورزشی خود، مجموعه را به سمت تیم‌داری در وررش‌های مختلف سوق داد. صعود تیم فوتسال پترو‌پالایش اصفهان به لیگ‌برتر کشور، یک پروسه چندین ساله بود که با سرمایه‌گذاری روی جوانان و از لیگ استان اصفهان آغاز شد که با قهرمانی همراه شد. سپس راهی لیگ مناطق کشور شدیم، و توانستیم رتبه دوم را کسب‌ کنیم. اتفاقا بنده هم از همانجا‌، به کادر مدیریتی باشگاه اضافه شدم. در ادامه مسیر، با نظر مدیریت هلدینگ، اقدام خرید امتیاز تیم کوثر اصفهان کردیم تا بتوانیم در لیگ یک حاضر شویم، البته شرایط تیم ما طوری بود که نتوانستیم نفرات مدنظر را جذب کنیم و حتی فرصت بدنسازی مناسب را هم از دست دادیم. البته ماحصل اولین حضور تیم فوتسال پترو‌پالایش اصفهان در لیگ یک، سقوط نکردن و ماندن بود، که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. حمایت‌های آقای قدیری سبب شد تا برای دومين سال پیاپی هم تیم‌داری خود را ادامه دهیم‌، که با تلاش‌های سرمربی وقت، آقای حمزه یوسفی نفرات خوبی را جمع کردیم و راهی رقابت‌ها شدیم، هرچند در میانه راه به ناچار با کادرفنی قبلی، قطع همکاری کردیم، اما بالاخره توانستیم با درایت آقای صادقی جواز صعود و حضور در فصل بعد لیگ‌برتر فوتسال ایران را بدست آوریم. این نکته را هم باید اضافه کنم‌ که ماحصل تلاش‌های حمزه یوسفی و کادرفنی ایشان هم، در این موفقیت بزرگ دخیل است و من صميمانه از این عزیزان تشکر می‌کنم.

* در راه صعود به لیگ‌برتر فوتسال کشور، فرصت جذب بازیکن را از دست دادید، پلن شما برای این موضوع چیست؟
بله، صحبت شما کاملا درست است، ولی شک نکنيد که ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهيم بست، تا تیمی در شان پترو‌پالایش اصفهان ببندیم و باتوجه به اینکه امسال، سال اول حضورمان در لیگ‌برتر است، قطع به يقين سعی می‌کنیم جایگاه خوبی را در جدول رده‌بندی کسب کنیم‌.
 
* تیم فوتسال بانوان مجموعه پترو‌پالایش اصفهان هم همین پروسه را برای لیگ‌برتری شدن طی کرد؟
تیم فوتسال بانوان پترو‌پالایش اصفهان برخلاف آقایان، از لیگ استان کارش را آغاز نکرد، بلکه از یک مرحله جلوتر، یعنی لیگ مناطق کشور، مسابقات را انجام داد، و پله به پله راه صعود را پیمود تا به بالاترین سطح فوتسال بانوان ایران، یعنی لیگ‌برتر رسید.
 

* اوضاع تیم بسکتبال آقایان و بانوان پترو‌پالایش اصفهان به چه صورت است؟
خدا را شکر شرایط تیم بسکتبال مجموعه ما، هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان خوب است، هر دوتیم درحال جنگیدین‌ هستند. تیم آقایان فعلا در سطح لیگ ملی قرار دارد که اگر موفق به صعود شوند، به جای سوپرلیگ، راهی لیگ‌برتر بسکتبال کشور خواهند شد. در بخش‌ بانوان هم رقابت‌ها با جدیت و تلاش زیادی، ادامه دارد.
 

* از اوضاع تیم فوتبال مجموعه پترو‌پالایش اصفهان هم برای ما صحبت کنید
تیم فوتبال مجموعه ما، دو فصل پیاپی را در سطح سوپرلیگ استان اصفهان گذراند که در اين راه موفق شد رتبه سوم را کسب کند. البته ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که در فصل جدید هم قطعا تیم‌مان را راهی رقابت‌های لیگ استان خواهیم کرد تا پرقدرت، در همین رقابت‌ها به کار خود ادامه بدهد، هرچند برای آینده، برنامه مُدوَنی داریم تا مثل سایر رشته‌ها، بتوانیم به لیگ‌های بالاتر صعود کنیم.

* برنامه‌ای دارید که در سایر رشته‌های تیمی و فردی هم تیم‌داری کنید؟
این اتفاق، به تفکرات و تصمیمات مديريت هلدینگ پترو‌پالایش و مديريت باشگاه‌ برمی‌گردد، هرچند که سرمایه‌گذاری اصلی ما، فعلا روی رشته‌هایی است‌ که درحال حاضر داریم و اتفاقا موفقیت‌های خوبی را هم کسب کرده‌اند. البته در بخش انفرادی و در رشته اتومبیلرانی مجموعه هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان، در سطح کشور مقام آورده و قطعا با یک برنامه حساب شده، سعی می‌کنیم در سایر رشته‌های فردی و تیمی، هم ورود مثمر ثمری‌ داشته‌ باشیم.

* صحبت پایانی دارید؟
جا دارد در پایان از تمامی شما خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه که زحمات زیادی برای پوشش رویدادهای ورزشی متحمل میشوید تشکر کنم‌ و همچنین از هیئت مدیره هلدینگ پترو‌پالایش و هیأت مدیره باشگاه هم تشکر ویژه دارم که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و اعتلای نام هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان گام برمی‌دارند‌.


گفتگو از علی سرفراز
لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4596

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.