گیتی‌پسند رسما قهرمان فوتسال ایران شد

  • کد خبر : 3971
  • 12 بهمن 1402, 20:00
گیتی‌پسند رسما قهرمان فوتسال ایران شد
هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان ‌ایران با تثبیت قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ، بیست‌ودومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های ایران امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ امروز با انجام هفت دیدار پیگیری شد و در مهم‌ترین بازی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با کسب پیروزی شماره ۲۱ موفق شد چهار هفته زودتر پنجمین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران را به‌دست بیاورد.

فرش‌آرای مشهد صفر - گیتی‌پسند اصفهان ۴

در نخستین بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال که بسیار برای گیتی‌پسندی‌ها و همچنین مس سونگون حائزاهمیت بود، شاگردان محمد کشاورز میهمان فرش‌آرای مشهد بودند و توانستند با گل‌های محمدحسین درخشانی (دو گل)، مهدی کریمی و بهمن جعفری به بیست‌ویکمین پیروزی فصل خود رسیده و قهرمانی‌شان در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را چند هفته زودتر قطعی کنند.

پوشاک‌حافظ ساری ۱ - مس سونگون ورزقان ۲

در تقابل پوشاک‌حافظ ساری و مس سونگون ورزقان که اهمیت چندانی برای لاله‌های نارنجی نداشت، مس موفق شد در مازندران صاحب پیروزی شود. برای مس سونگون حمید احمدی و فرهاد فخیم گلزنی کردند و زننده تک‌گل پوشاک‌حافظ ساری هم طاها مرتضوی بود.

سن‌ایچ ساوه ۲ - مقاومت البرز ۱

تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز در شرایطی بایکدیگر دیدار کردند که اوضاع جدول برای‌شان اهمیت چندانی نداشت اما تیم فوتسال سن‌ایچ توانست در خانه به پیروزی و سه‌امتیاز بازی دست پیدا کند. سامان قزوینی‌پور و رضا سپندار زنندگان گل‌های سن‌ایچ بودند و تنها گل مقاومت البرز توسط سینا هادیان زده شد.

آلومینیوم اراک ۳ - شهرداری ساوه ۴

دربی اراک میان آلومینیوم و شهرداری ساوه را ایرالکو در خانه خود در یک بازی پرگل با نتیجه نزدیک واگذار کرد. برای آلومینیوم اراک سیدحسین موسوی، دانیال گیویلی و امیرحسین زینلی گل زدند اما چهار گلی که امیرحسین غلامی (دو گل) و محمدحسن فهیمی (دو گل) وارد دروازه میزبان کردند منجر به پیروزی شهرداری ساوه شد.

سفیرگفتمان تهران ۵ - کراپ الوند قزوین ۲

سفیرگفتمان تهران موفق شد در هفته بیست‌ودوم یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی را در خانه‌اش رقم بزند و کراپ الوند را با نتیجه پرگل شکست داد. گل‌های سفیرگفتمان تهران توسط الیاس براتی و چهار گل مرتضی فرزانیان به‌ثمر رسید و برای کراپ الوند ایرانیان قزوین هم سهیل جامدی هر دو گل را وارد دروازه حریف کرد.

فولاد زرند ایرانیان ۳ - پالایش‌نفت بندرعباس ۱

فولاد زرند سیرجان تیم چغر و سرسخت پالایش‌نفت بندرعباس را از پیش‌رو برداشت. هاشم شیرعلی، پژمان بهادیوند و امین نصرالله‌زاده توانستند گل‌های پیروزی‌بخش فولاد زرند را بزنند و در طرف مقابل پالایش‌نفت بندرعباس با تنها گل محمد بنی‌اسدی سنگینی شکست را کمتر کرد.

آناصنعت پاسارگاد قم ۳ - گهرزمین سیرجان ۱

آناصنعت پاسارگاد قم که در فصل جاری تیم‌های بزرگی همچون گیتی‌پسند و مس سونگون را متوقف کرده است در برابر تیم خوب گهرزمین هم سه‌امتیاز کامل را از آن خود کرد. فردین قاسمی دبل کرد و علیرضا وفایی دیگر گل قمی‌ها را زد تا این تیم هفته بیست‌ودوم را با پیروزی به پایان برساند.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ودوم:

گیتی‌پسند اصفهان رسما قهرمان فوتسال ایران شد

منبع: imna-724818

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3971

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.