یک تیم باکیفیت آخرین حریف‌مان در ترکیه است/ روز شنبه به ایران برمی‌گردیم

  • کد خبر : 2236
  • 22 تیر 1402, 08:05
یک تیم باکیفیت آخرین حریف‌مان در ترکیه است/ روز شنبه به ایران برمی‌گردیم
مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط تمرینی تیم بسیار خوب است، روز جمعه با یک تیم کیفیت بازی می‌کنیم و شنبه با پایان اردو به اصفهان بازخواهیم گشت.

به گزارش خبرنگار ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از روز یازدهم تیرماه در اردوی آماده‌سازی ترکیه به‌سر می‌برد و علاوه‌بر انجام چندین جلسه نوبت تمرینی طی ۹ روز اخیر، سه بازی دوستانه هم مقابل حریفان به‌انجام رسانده است. شاگردان ژوزه مورایس آماده فصل بیست‌وسوم لیگ برتر می‌شوند تا در نخستین بازی به‌مصاف تراکتور تبریز بروند.

از همین‌رو مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگویی با خبرنگار راجع‌به آخرین وضعیت طلایی‌پوشان زاینده‌رود اظهار کرد: شرایط تیم در حال حاضر بسیار مناسب است، به‌جز یکی دو مصدومیت خیلی‌جزئی، همه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و روند تمرینات‌مان عالی در اردو دنبال می‌شود؛ ضمن اینکه در این اردو کاملاً طبق برنامه پیش رفتیم و به اهدافی که می‌خواستیم رسیده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به دیدار آینده سپاهان در ترکیه و زمان بازگشت شاگردان مورایس به اصفهان افزود: آخرین بازی تدارکاتی ما روز جمعه مقابل یک تیم با کیفیت خواهد بود و پس از آن روز شنبه با پایان اردوی آماده‌سازی به ایران بازخواهیم گشت تا ادامه تمرینات را تا شروع فصل جدید در اصفهان پیگیری نماییم.

منبع: imna-673087

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2236

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.