پیشنهاد رسمی سپاهان، استقلال و تراکتور به پیکان برای جذب سامان فلاح

  • کد خبر : 2100
  • 8 تیر 1402, 22:00
پیشنهاد رسمی سپاهان، استقلال و تراکتور به پیکان برای جذب سامان فلاح
باشگاه پیکان به‌طور رسمی از دریافت پیشنهاد جذب سامان فلاح توسط باشگاه‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتور تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ، سامان فلاح مدافع بلندقامت و خوش‌آتیه تیم فوتبال پیکان تهران که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از چندین باشگاه بزرگ لیگ برتری و همچنین باشگاه‌های خارجی پیشنهاداتی برای فصل آینده دریافت کرده هنوز تیم فصل آینده‌اش را مشخص نکرده است و در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد.

در همین رابطه باشگاه پیکان اطلاعیه‌ای صادر کرد که به‌شرح زیر است:

" با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و در مسیر شفاف‌سازی خانواده محترم فوتبال، در خصوص شرایط سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال پیکان و تیم امید کشورمان نیاز به توضیح است که این بازیکن به عنوان یکی از ستاره‌های ارزشمند و ملی‌پوش باشگاه با سه پیشنهاد جدی مواجه شده است.

باشگاه‌های محترم سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتور تبریز با ارسال نامه خواهان جذب این مدافع ملی‌پوش شده‌اند که بر اساس اصول حرفه‌ای و بین‌المللی، شرایط انتقال وی به‌صورت مکتوب، به شکل یکسان تقدیم باشگاه‌های یادشده گردید.

باشگاه پیکان طبق اصول و ضوابط خود و بر اساس نظر و ایده هیأت مدیره، در ابتدا صرفه و صلاح سامان فلاح و در پی آن صلاح پیکان، بر اساس فلسفه بازیکن‌سازی و بدون در نظر گرفتن شایعات و حاشیه‌های معمول، اقدام به تصمیم‌سازی در مورد آینده این بازیکن می‌کند.

به‌همین دلیل، اقدامات نهایی به‌شکلی صورت می‌گیرد که منافع باشگاه و بازیکن به‌صورت قطعی تأمین شود. همچنین در خصوص تمام ستاره‌های آینده‌دار تیم، همین سیاست را در پیش می‌گیریم."

منبع: imna-670299

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2100

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.