مدیران پرسپولیس من را مقابل هواداران قرار دادند/ محرم نویدکیا خیلی به‌من کمک کرد +فیلم

  • کد خبر : 2015
  • 23 خرداد 1402, 02:00
مدیران پرسپولیس من را مقابل هواداران قرار دادند/ محرم نویدکیا خیلی به‌من کمک کرد +فیلم
شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان دلیل منتفی‌شدن انتقال رسمی‌اش به پرسپولیس را بدرفتاری مدیران وقت قرمزپوشان پایتخت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ، در شرایطی که فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خاتمه یافته و تیم‌ها در تعطیلات پیش‌فصل هستند، شهریار مغانلو ستاره تیم فوتبال سپاهان که به‌همراه طلایی‌پوشان پایتخت در فصل گذشته نایب‌قهرمان شد و عنوان آقای‌گلی را کسب کرد با حضور در یک برنامه تلویزیونی راجع‌به اتفاقاتی که منجر به جدایی‌اش از پرسپولیس شد صحبت کرد.

شهریار مغانلو اینگونه عنوان کرد که از مدیران پرسپولیس ناراحت است چرا که او را مقابل هواداران قرار دادند؛ به گفته مهاجم فعلی سپاهان، باشگاه پرسپولیس قرار بود ۳۰۰ هزار دلار برای رضایت‌نامه وی پرداخت کند اما نکرد. آن‌هم باوجود اینکه وی با سانتاکلارا برای ۵۰ هزار دلار توافق کرد که بازهم آن را پرداخت نکردند.

وی در رابطه با انتقال به سپاهان نیز گفت: باشگاه سپاهان به‌جای پول، یک بازیکن را به جای من فرستاد و من را به خدمت گرفت؛ از ابراهیم شکوری بسیار ناراحت هستم که گفت من برای پول به سپاهان رفتم. من اگر می‌خواستم برای پول به سپاهان بروم.

مهاجم طلایی‌پوشان نصف‌جهان در بخشی از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: قبل از حضور در پرسپولیس از چند تیم پیشنهادات چهار و پنج برابری داشتم. از خیلی ها ناراحت هستم و آن‌ها را حلال نمی‌کنم. محرم نویدکیا یک اسطوره است و در آن زمان خیلی به من کمک کرد.

صحبت‌های شهریار مغانلو در این خصوص را در دو بخش مشاهده می‌کنید:

بخش دوم:

منبع: imna-666812

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2015

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.