نمی‌توانیم بازیکن ملی‌پوش جذب کنیم/فصل آینده باید در پلی آف باشیم!

  • کد خبر : 1058
  • 7 اسفند 1401, 02:00
نمی‌توانیم بازیکن ملی‌پوش جذب کنیم/فصل آینده باید در پلی آف باشیم!
سرمربی تیم والیبال گیتی پسند گفت: به نظرم مربی در تیم باید تلاش کند و اگر همراه بازیکنان جوان توانست نتیجه بهتری بگیرد مشخص می‌شود که مربی تلاش کرده است. دلم می‌خواهد بازیکنان تیم جوان‌تر شوند تا با آن ها نتیجه بگیریم.

سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در رابطه با فصلی که همراه تیم والیبال گیتی‌پسند پشت سر گذاشت، اظهار کرد: سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم، طبق صحبتی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار شد برای این فصل سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نیم نگاهی به پلی آف داشته باشیم که موفق شدیم سهمیه تیم را در لیگ برتر نگه‌داریم و بهترین تیم‌های لیگ را شکست دهیم. امیدوار هستیم برای فصل آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی با بیان اینکه گیتی پسند باشگاه بزرگی است، تصریح کرد: طبق صحبتی که برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال با مدیران باشگاه گیتی پسند انجام دادیم، قرار شده است به پلی آف راه پیدا کنیم و نیم نگاهی به جمع چهار تیم برتر داشته باشیم. باید چند بازیکن خوب جذب کرد تا با تقویت تیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند، ادامه داد: لیست خود را به باشگاه دادیم، اما همچنان مسابقات و بازیکنان را زیر نظر داریم. برای فصل جدید بازیکن ملی پوش نمی‌توانیم جذب کنیم زیرا در توان باشگاه نیست. به نظرم مربی در تیم باید تلاش کند و اگر همراه بازیکنان جوان توانست نتیجه بهتری بگیرد مشخص می‌شود که مربی تلاش کرده است. دلم می‌خواهد بازیکنان تیم جوان‌تر شوند تا با آن‌ها نتیجه بگیریم.

عقیلی در خصوص اینکه چقدر از تیم امسال را برای فصل آینده حفظ می‌شود، گفت: ۶۰ در صد تیم امسال را حفظ می‌کنیم و چند بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند. از باشگاه گیتی پسند باید تشکر کنم که چراغ والیبال اصفهان را در لیگ برتر روشن نگه داشته‌اند و امسال پرداختی‌های منظمی داشتیم و از این نظر کسی در تیم مشکلی نداشت.

منبع: imna-643787

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1058

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.